reklama

Pavol Demitra vs. Ježiš Kristus

Ak iste ste už zachytili tú smutnú správu. Pavol Demitra (†36), hráč v klube Lokomotiv Jarosľavl, zahynul pri leteckom nešťastí v Rusku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Lietadlo sa krátko po štarte, zatiaľ z neznámych príčin, zrútilo a nehodu podľa najnovších informácií prežil len jeden člen posádky. Táto tragická správa rozplakala nejedno oko, rozcítila nejdného "tvrďasa". Na sociálnej sieti facebook sa začali vytvárať "fanstránky" typu: "R.I.P. Pavol Demitra" alebo "Pavol Demitra/In memoriam". Takisto vznikali aj udalosti ako: "Zajtra pôjdem do školy v čiernom tričku"; "Minúta ticha za Paľka Demitru!" a podobné. Pavol bol naozaj jeden z najlepších hráčov Slovenskej reprezentácie, dokonca môžem s čistým svedomím povedať, že bol jedným z najlepších hráčov sveta. Spravil toho pre Slovenskú hrdosť veľa.
Toto všetko je síce pravda, ale keď sa nad tým zamyslíme, kto to v podstate bol? Tak isto smrteľník, ako každý z nás. Stále mi vŕta hlavou jedna myšlienka, ktorú mi do hlavy včera vplietol jeden nemenovaný chalan. Kto je to Pavol Demitra oproti Ježišovi Kristovi?
Keď Pán Ježiš zomrel, nikto si ho neuctil tak, ako Paľa. Keď sa sám Boží Syn obetoval za nás na kríži, tak nikomu z nás ani nenapadlo spraviť čo i len pochabú udalosť na facebooku. Keď ON sám vstal z mŕtvych, nikoho z nás to ani len trochu nezaujímalo! Pre nás sú očividne dôležitejšie veci svetské, materialistické, ako tie duchovné. Ja to úplne chápem. Som teenager a často sa dám zlákať pozemskými vecami. Ale keď sa nad tým potom zamyslím, uvedomím si, že na čo mi je to všetko dobré, keď si to aj tak do hrobu nezoberiem. Pekný deň.

Dominik Papánek

Dominik Papánek

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ktorý som. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu